zaterdag 9 oktober 2010

een vluggertje en een cadeautje!

vorige zondag wou en moest ik die sjaal maken en aandoen! Maar ik had maar een half uurtje ... Het resultaat? Ik heb één kant van de sjaal gemaakt! Dus wat je ziet op de foto hieronder is eigenlijk maar een halve sjaal.
Hoe maak je het?
je neemt 2 stroken T-shirtstof van (bij mij) 15 cm 
en dan knip je ook nog eens 20 reepjes van 2 op 15 cm


je naait aan elke onderkant 5 reepjes


dan naai je de 2 delen aan elkaar (dat deeltje moet ik dus nog doen!)





Een vriendin van mij is hoogzwanger en ik heb voor haar en de baby een pamperzakje gemaakt (die hieronder in de blog met die rode bloemen) En voor de dochter heb ik een eenvoudig zakje gemaakt en daar ga ik nog wat snoepjes insteken ...
De linten komen van de Hema en zijn hier blauw met witte stippen .... maar misschien was het mooier geweest moest ik de linten in dezelfde stof gemaakt hebben ...


en nu een spelletje:  Zoek de fout ....


jaja mijn bloemen liggen neer en zouden in principe moeten rechtstaan, maar gaat een kind van 2 jaar dat opmerken en zich daar aan storen? Laten we hopen van niet ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten