zaterdag 2 oktober 2010

woensdag = naar de naaiclub!

En wat hebben we deze week gedaan?
1 VEEEEEEL gelachen met het gepruts van mezelf en anderen ;-)
2 veeeel moeten denken (en eigenlijk was dat helemaal niet nodig want het is een super gemakkelijk ding! maar eens je begint te twijfelen ...)
3 iets moois gemaakt! --> probleem is nu dat ik het zelf wil houden en dat ik nu nog een moet maken voor een geboortecadeau!

Restulaat:

Wat heb ik geleerd? / Welke fouten heb ik gemaakt?
*ik heb voor de kleurpotloden een beetje aan beroepsmisvorming gedaan: ik heb voor triple potloden gekozen omdat die de juiste pengreep stimuleren
*Ik heb biaislint gebruikt als sluitlint maar ik had ze dichter bij de rood met wittestippenstof moeten naaien! (want nu heb ik de indruk dat ze alleen maar bovenaansluiten en niet mooi in het midden)

tot de volgende!

2 opmerkingen: