woensdag 9 februari 2011

het eerste kussen

voila zie ... tijdens het wachten op mijn vriend (hij moest vandaag naar een vergadering in Brussel en ik was autoloos) maakte ik alvast een kussensloop. De uitleg heeft polkadotjes perfect uitgeschreven en per foto getoond.


Mijn kussen is zoals je ziet zonder gekleurd randje ... dat was niet de bedoeling maar ik was zo enthousiast dat ik niet kon wachten om het te maken (lees: mijn vriend is met de auto weg en ik kan niet naar de winkel om zo'n bandje --> de winkel is net iets te ver om met de fiets te doen)


Maar ik heb nog niets afgeknipt van mijn hoeken zodat ik later er toch nog kan tussensteken :-)


ziehier de foto's:







(binnenkort zal je de foto's zien van mijn ander kussen) --> dat ik vanavond ga maken bij de Tetterende Tiretten :-)


och ja ... voor ik het vergeet ... het stofje komt van bij frautulpe (van Kokka zomer 2009)

1 opmerking: