vrijdag 29 juli 2011

een goose voor goose + update

wat denk je van een goose voor goose als geboortecadeau?




een van de jongens van Goose is papa geworden en vanavond (op de lokerse feesten) ga ik hem (eindelijk) zijn/haar (het is een dochterje) geboortecadeau gekregen ... Mathias had heel graag een goose gegeven ... bij deze heb ik er ene gemaakt (en ik ga dan nog ene maken in een T-shirt van Goose!
(eventjes er bij zeggen dat mathias werkt voor Goose)


ziehier little gooseke in kleermakerszit:
 en ziehier Gooseke zoals hij is: chillen :-)
en dan een laatste fotopose: (als dat genen echt fotomodel ga worden dan weet ik het ook niet meer hoor ;-) ) --> let vooral op het benenwerk :-)
het 'kussen' van little Goose is het portemoneetje nr 2 voor mathias 

update: de Goose is afgegeven. Eerst was er een klein telleurstellingske: hij zag niet wat het was. Maar toen hij het wist (en zag) vond hij het geweldig! Hij was echt in de wolken! Hij zij dat het de mascotte van Goose was ... zelfs 's avonds na enkele drankjes en een geweldig optreden op de lokerse feesten vond hij zijn Little Gooseke fantastisch en zorgde ervoor alsof hij zijn dochtertje bij had :-)
Hij wist me nog te vertellen dat hij super super super blij was met het pamperzakje dat ik hem gegeven had (leuk é als ze spontaan over je cadeautje beginnen)
--> met als resultaat dat ik nu nog 2 pamperzakjes mag maken voor de geluidsman zijn vrouw (die zwanger is) en voor een Gooselid zijn madam ook zwanger was (zij had het pamperzakje al gezien en ze was er vol lof over bezig)
Ik ben gisteren moe maar heeeel voldaan gaan slapen! :-)

5 opmerkingen:

  1. dan hoop ik voor de kat ook een kattencadeau zenne ;)Schoon gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. sofie: mijn hersenen zijn nog in beraad maar geloof me, ik heb al iets tof in gedachten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk hé, als je zelfgemaakte spullen zo geapprecieerd worden!!! Allé, en je weet weer wat gedaan :-). Ik sta hier eventjes op non-actief, naaimachien binnen gedaan in dendermonde want er was iets mis mee en had niet veel zin om te wachten tot de guy uit congé is ...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, tof! En inderdaad, het is ongelofelijk leuk als je ziet dat kindjes je kleren dragen of als ouders er spontaan over beginnen.
    Het was precies een goeie avond op de lokerse feesten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @ Oon: het was een geweldige avond, echt waar!!!! Het was een echt leuk feestje (zowel voor als achter het podium ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen