vrijdag 1 juli 2011

uit de oude doos/kleerkast

vorig jaar had ik beloofd om enkele creaties te tonen. Dit was ik vergeten tot nu! (oei) Maar ziehier nog enkele creaties die ik gemaakt heb maar nog niet getoont:


ziehier mijn pijamabroek waar je scheelt van wordt als je er naar kijkt! MAAR ze zit en voelt fantastisch als je ze aanhebt! :-) Och ja ... en ze is in het bezit van zakken maar daar moet je heeeel goed voor kijken!
een A-lijn-rok: (blinde rits aan zijkant / 2 jaar geleden gemaakt)
bron: burda
 nadelig aan het stofje: je hebt snel steken/haken in de stof :-(
 kokerrok: stof vermiljoen rits achteraan op de poep ;-)
gemaakt uit Knipmode


 nog nooit gedragen kleedje uit tricot (tricot uit stoffenspectakel)
gemaakt van burda denk ik


ziezo ... dat zijn  enkele maaksels uit de oude doos. 

tot blogs :-)

en ja ... prettige vakantie é :-)


3 opmerkingen:

  1. amai, ge moet dat meer dragen, schone dingen toch

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, dat jurkje! Zo mooi! Dat staat je fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oontje: dank je wel maar toch voel ik me er niet 100% in ... maar met een riempje is het al iets beter (vind ik) ;-)

    BeantwoordenVerwijderen