donderdag 24 mei 2012

pimp je Iphone ed

een hoesje voor een Iphone ... het was een lange (lees: 6 dagen) zoektocht (vooral als je een mooie wil en er echt niet veel geld wil aan uitgeven!!) Maar is het leven niet schoon?
ziehier een gepersonaliseerde hoes dat je kan aanpassen aan je gemoed ;-):
een kleine uitleg hoe je het moet/kan doen:
 je kan kaartjes kopen bij de Hema of men kan een flow nemen of een ander mooi papiertje + uw cover (doorzichtig aan de achterzijde!!)
 in mijn cover zat een voorbeeldgsm en dat gebruikte ik als patroontje
 teken over 
(zoals je hier ziet zijn niet alle lijnen zichtbaar maar ik kon ze wel zien omdat de pen in het karton was gedrukt)
 knip - knip - knip
(vergeet niet voor de gaatjes van de fototoestel)
 steek het in de hoes 
 Et voila .... t is klaar in 1 ... 2 ... 3 ...
hopelijk hebben jullie er veel plezier aan!

och ja moesten er nog tips zijn ... laat maar komen é

ps de volgende keer ga ik het mss met een stofje proberen (al dan niet met vliseline)

2 opmerkingen:

  1. Awel, Fien, dat heb je weer goed bedacht ;-). Die appeltjes rechtsonder spreken mij om de één of andere reden het meeste aan ;-))) Dus als ik ooit een iphone heb... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn man zocht al een tijdje zo'n covertje met de foto van de kindjes... Kan je bestellen bij kruidvat en hema... maar ik zei hem en als je dan een ander wil of een leukere foto hebt... heb hem dit aangeraden... super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen